Kommunikatsioon on meid ümbritseva süsteemi keskseks osaks. Selle roll on hoida süsteemi elus. Mida avatum, seda elujõulisem. Oluline on saada erinevat infot ka väljast. Kinnine süsteem on määratud hukule.
Samuti võime süsteemina vaadelda organisatsioone mille tuumaks on suhtekorraldajad, kes kommunikatsiooni juhivad. Nad peavad olema suutelised teiste otsuseid mõjutama ja seda ka õigesti tegema ning oskama asjade kulgu piisavalt ette näha, sest eesmärk on ju saada või hoida head imagot. Oluline on ka hea reputatsioon, mida saab igaüks meist ise kujundada oma käitumise, kommunikatsiooni ja tegudega. Kommunikatsioon seob süsteemi eri osi ja seetõttu on oluline, et see hästi toimiks. Kui erinevad pooled üksteise tegemistega liiga võõraks jäävad ei pruugi süsteem enam terviklikult ja hästi toimida.
Lisan ka näitena artikli kuidas AS Rimi organisatsioonisisene koostöö ei toiminud hästi ning avalikkuseni jõudis sõnum teisiti, kui seda oli algselt mõeldud. Tarbijani jõudis informatsioon, et Rimi enam Eesti liha ei müü ning see tekitas suurt segadust. Artiklis selgitatakse asjaolusid pikemalt .
Silm, S. (2010). Rimi kett loobus Eesti liha müümisest. Õhtuleht. http://www.ohtuleht.ee/371313. (19.09.2011).
Samal ajal aga jätkas tööd nende reklaamiagentuur Utopia ning valmis seeria „1000 aastat enne” , mis sai Kuldmuna vääriliseks ning päästis ka Rimi maine.
Üks näide reklaamist :
Utopia.( 2011). „ 1000 aastat enne ”. http://www.youtube.com/watch?v=IGbAW3gSN4w&feature=related . (19.09.2011)
No comments:
Post a Comment