Wednesday, November 20, 2013

Hea või halb ?


Siin on üks väga hea näide selle kohta, mida hea müügitöö ja osav kommunikeerimine võivad luua.

http://smallbusiness.yahoo.com/advisor/uggs-uggly-reputation-214515845.html

Lühidalt siis on selles artiklis välja toodud inimeste meeleheitlik hullus UGG saabaste järele kuna lisaks sellele, et need ongi head ja mugavad jalatsid on need  jalas olnud kuulsustel ja on üldse väga ägedad ja moodsad ning enamasti ei ostetagi neid üldse selle eesmärgiga, milleks SAAPAD loodud on vaid ostetakse brändi ja pigem seda seda " mina ", mis selliste saabaste kandmine võiks kaasa tuua ( kuna need on ikkagi üpris kallid ka ).
Varjatuks on enamuse silmadele siiski jäänud selle toote valmimise tegelikud tagamaad. Inimeste ettekujutus sellest, millest saapaid valmistatakse osutub tegelikult pettuseks.
Ilmselt kui inimesed oleksid olnud algusest peale teadlikud, et saapad ei ole tegelikult valmistatud vaid lammastelt pügatud villast, ei oleks ka müügiedukus niivõrd suur.

Loo mõte oli siis välja tuua see, mida on võimalik oskusliku ja kavala müügitöö ja kommunikatsiooniga saavutada, kuigi viimasel ajal hakkab see inetu mündi teinepool ka päevavalgust nägema.

No comments:

Post a Comment