Thursday, October 13, 2011

A. Le Coq

Seekord siis oli meie ülesandeks uurida ja analüüsida kommunikatsiooni  organisatsiooni/ firma ja klientide vahel ning kuidas või mis võtteid selleks kasutatakse.

Valisin uurimiseks just  A. Le Coq’i kuna selle facebooki lehekülg on mulle ennegi silma jäänud oma mitmekesisusega.

http://www.facebook.com/?ref=home#!/elusonmaitset A. Le Coq'i facebooki leht.

Natukene ajalugu: Aktsiaselts A. Le Coq on Eesti vanim õlletootja ning tänaseks ka suurim joogitootja, kelle tootevalikus on kümme tootekategooriat – alates veest, siirupist, mahlast, mahla-, karastus-, energia- ja spordijookidest ning lõpetades lahjade alkohoolsete jookideõlle, siidri ning gin long-drinkidega.

A. Le Coq & Co. On rajatud 1807. aastal  Preisimaal, samanimelise perekonna poolt. 1820. aastatel asus Albert L. J. Le Coq kauplema veinimõisa toodetega Londonis, hiljem hakkas ka villima ja eksportima omanimelist venepärast stout’i. Kuna Venemaal hakata õlut järgi tegema, otsustasid nad kolida oma villimistehased hoopis sinna. Mitmeid aastaid kestnud otsingute tulemustena, valiti õlle tegemiseks AS Tivoli Tartus, kus ettevõte töötab tänaseni.

Reklaamvanker


 Tulles tagasi tänapäeva ning jälgides nende tegemisi facebookis, meeldis mulle kohe selle lehe informatiivsus. On võimalik saada informatsiooni kõige neid puudutava kohta. Alustades siis sellest, et on olemas infot nende firma kohta ning välja on toodud kõikide toodete nimekiri. Samuti on viited linkidele vikipeediasse ja kodulehele,kust siis soovikorral saab täpsemat informatsiooni .
 Pidevalt on neil allahinnatud tooteid ja pakkumisi,  mille hindu facebookist on võimalik näha koos poodide nimetustega, kus need hinnad parasjagu kehtivad. Lisatakse ka linke firmat puudutavate uudiste kohta.
  A.Le Coq’i põhiliseks hitiks on loomulikult A.Le Coq Premium ja selle  reklaami saab facebookist vaadata.
  Postitatakse pilte nende töödest ja tegemistest, et huvilistel oleks neid alati võimalus jälgida ja kommenteerida. Nende lehelt on võimalik näha  teiste inimeste postitatud pilte A. Le Coq’ist.
 On olemas ka küsimuste rubriik, mille kaudu inimestelt tagasisidet saadakse.
  Facebooki lehelt leiab  nendepoolseid soovitusi kuidas A.Le Coq’i tooteid kõige paremini nautida.
   Kindlasti teeb nende kommunikatsiooni kahesuunaliseks  see, et nad viivad läbi küsitlusi, paludes inimestel ühe või teise toote kohta oma arvamust avaldada ja seda põhjendada.
  Asja teevad põnevaks auhinnamängud, milles kõik soovijad saavad osaleda.

Minu arvates on A. Le Coq’i facebooki leht väga informatiive ning on  hea ja lihtne end nende tegemistega kurssi viia. Arvestades , et see leht meeldib veel 21 230le kasutajale , siis arvan , et nende kommunikatsioon toimib hästi, on kahesuunaline ja sümmeetriline tänu firma ja klientide osavõtlikkusele  suhtlemises.
A. Le Coq Maiz



                                            A. Le Coq Music Box telereklaam Elus on õlut

No comments:

Post a Comment